Munkáltatóként fontos érdekünk, hogy munkavállalóink biztonságos és egészséges környezetben dolgozzanak és jól érezzék magukat.
Célunk a munkavállalói elégedettség növelése. A jobb munkavállalói elégedettség jobb vevői élményt eredményez vásárlóink számára is.
A fentiek érdekében létrehoztunk egy munkakörnyezeti szabályzatot, amelyet megtalálhat intranetünkön a MYJYSK oldalon. Ezen kívül szeretnénk még hozzájárulni egy jó szociális munkakörnyezet megteremtéséhez is, ahol mindig a "kolléga" és a "vállalati szellem" értékeink szerint cselekszünk. Így elősegítjük a kellemes kapcsolat kialakítását a kollégákkal, a vezetőddel és a vásárlókkal.
Ez természetesen rajtad is múlik: Minden munkavállalónak hozzá kell járulnia viselkedésével a jó légkör megteremtéséhez és fenntartásához.
Kérjük, bátran viseljen saját, szalonképes ruházatot az irodai munkakörnyezetben. Munkaidőben rövidnadrág és sapka viselése nem megengedett. Az üzletek látogatásakor előnyös a JYSK egyenruhát használni.
A munkaállomásodat az első napon előkészítjük neked. Kapsz egy fix munkahelyet, egy laptopot vagy számítógépet és minden egyéb eszközt, amire szükséged van ahhoz, hogy teljesíteni tudj új irodai pozíciódban. Pozíciódtól függően előfordulhat, hogy céges autóra vagy céges telefonra lesz szükséged. Ezeket a vezetődtől fogod megkapni, és a MYJYSK-ban található JYSK szabályzatokban találsz további információkat.
Az irodában a rugalmas munkaidő modellel dolgozunk, a törzsidő délelőtt 9 és délután 3 óra között van, ezt megelőzően vagy követően van a peremidő, amire rugalmasan tervezhető a munkavégzés, a vezetővel való egyeztetés szerint.