A JYSK-höz való csatlakozással változatos kihívások elé nézel és lehetőséged lesz felülmúlni önmagad nap mint nap. Ezen felül azonnal több ezer új kollégád is lesz világszerte.
A JYSK erős csapatszellemmel rendelkezi amit a munkavállalóink az elégedettségi felmérés során kiemelten fontosnak tartottak.
Nagyon várjuk, hogy elkísérhessünk a karrier utazásod során. A jövőbeli csapatod már izgatottan várja, hogy mielőbb megismerhessen téged.
Egy nemzetközi vállalat tagja leszel, amely 50 országban több mint 3.000 üzlettel rendelkezik.
Éppen most csatlakoztál a JYSK-höz Magyarországon, ahol 90 áruházunk van és egy Logisztikai Központunk Ecseren. Ez azt jelenti, hogy egyike vagy a 800 kollégának, aki Magyarországon dolgozik!
Az első üzlet Magyarországon 2005-ben nyitott Budapesten. A JYSK Magyarország az egész országra kiterjesztette hálózatát, és az üzletek száma évről évre növekszik. Erre pedig igazán büszkék vagyunk, és ezt nem tudnánk megtenni elkötelezett kollégáink nélkül.
Ha többet szeretnél megtudni a terjeszkedésünkről, kattints ide.
A JYSK név fontos számunkra mint vállalat, mivel sokat elmond arról, hogy kik vagyunk és hogyan viselkedünk mint vállalat.
A dán jysk szó alapítónk, Lars Larsen számára is fontos volt, amikor JYSK SENGETØJSLAGER néven megnyitotta első üzleteit. Később ezt a szót JYSK-re rövidítették, ami ma is a nevünk.
A szó azt jelenti, hogy valaki vagy valami a Jütland nevű dán félszigetről származik. Ha valaki jütlandi, akkor jysk, és a jütlandi embereket általában keményen dolgozó, földhözragadt és megbízható embereknek tartják.
Üzleti tevékenységünk alapjait skandináv gyökereink alkotják. Értékközpontú vállalat vagyunk, amely olyan skandináv értékeken alapul, mint az őszinteség és a tisztelet - mind az ügyfelek, mind a kollégák felé.
Skandináv gyökereink tehát nem csak arról szólnak, hogy cégünket hol alapították. Meghatározzák azokat az értékeket is, amelyek vezérelnek minket abban, ahogyan a vállalatot vezetjük.
A JYSK értékek és a JYSK vezetés alkotják azt a keretet, amelyben a JYSK-en belül és a külső partnerekkel szemben is viselkedünk egymással.
Három alapvető JYSK-értékünk - Kereskedő, Kolléga és Vállalati szellem - alapítónktól, Lars Larsentől származik. Ezek fejezik ki azt a viselkedést és hozzáállást, amelyet elvárhatunk egymástól.
Alapértékeink mellett elvárjuk vezetőinktől, hogy a JYSK Vezetői magatartásunkat mutassák, amelyet a következők határoznak meg: Vezető, Coach és Kommunikátor.
A JYSK-ben megbízunk egymásban, és hiszünk a delegálásban és a felelősséggel járó szabadságban.
Hisszük, hogy alkalmazottaink a sikerünk kulcsa. Ezért törekszünk arra, hogy a JYSK-ön belül fejlődést és fejlődési lehetőségeket kínáljunk, és új kihívásokat találjunk. Amikor munkatársaink fejlődnek, a JYSK is fejlődik.
Célunk, hogy a munkavállalók első számú választása legyünk a kiskereskedelemben, bárhol is van jelen a JYSK. Ez azt jelenti, hogy a JYSK-nek mindig vonzó munkahelynek kell lennie, és hogy munkatársaink élvezzék a munkahelyen töltött időt.
Büszkék vagyunk arra is, hogy jutalmazzuk az elkötelezettséget és a nagy erőfeszítést a munkavállalóink körében. A megfelelő hozzáállással a JYSK-ben bőven vannak lehetőségek.
Valóban hiszünk a munkavállalói ígéreteinkben, és minden nap meg is éljük azokat:
Nemzetközi vállalatként a JYSK több ezer ügyféllel, alkalmazottal és beszállítóval áll napi kapcsolatban. Tevékenységeink és cselekedeteink hatással vannak környezetünkre, és ebben nekünk, mint vállalatnak felelősségünk van. Megközelítésünket fenntarthatósági stratégiánkban határozzuk meg Egy nagyszerű ajánlat generációknak. A stratégia öt stratégiai fókuszterületet foglal magában, amelyek vállalatunk számára fontosak.
Stratégiánkról és a fókusz területekről még több információ itt található