Munkáltatóként nagy érdekünk, hogy munkavállalóink biztonságos és egészséges környezetben dolgozzanak és érezzék jól magukat.
Ezáltal növelni fogjuk munkavállalóink elégedettségét. A jobb munkavállalói elégedettség jobb vásárlási élményt eredményez vásárlóink számára is.
Ezért létrehoztunk egy munkakörnyezeti szabályzatot, amelyet megtalálhat intranetünkön MYJYSK néven. Ezen kívül szeretnénk ehhez hozzájárulni egy jó szociális munkakörnyezet megteremtésével, ahol mindig a "kolléga" és a "vállalati szellem" értékeink szerint cselekszünk. Így elősegítjük a kellemes kapcsolatot kollégáiddal, vezetőddel és a vásárlókkal.
Ez természetesen rajtad is múlik: Minden munkavállalónak hozzá kell járulnia viselkedésével a jó légkörhöz.
Kérjük, bátran viseljen saját, szalonképes ruházatot. Munkaidőben rövidnadrág és sapka nem megengedett. Az üzletek látogatásakor előnyös a JYSK egyenruhát használni.
A munkaállomásodat az első napon előkészítik neked. Kapsz egy fix munkahelyet, egy laptopot vagy számítógépet és mindent, amire szükséged van ahhoz, hogy teljesíteni tudj új pozíciódban. Pozíciódtól függően előfordulhat, hogycéges telefonra lesz szükséged. Ezeket a vezetőd fogja megkapni, és a MYJYSK-ban található JYSK szabályzatokban találsz további információkat.
A Vevőszolgálaton rugalmas munkaidő modellel dolgozunk. Heti kétszer dolgozhatsz otthonról - az érvényben lévő JYSK Home office Policy szerint, de ezt a feladataiddal és a vezetőddel kell összehangolnod.