Vevőszolgálati támogatóként meghallgatod vásárlóink igényeit és helyzetét. Ezenkívül több csatornán keresztül kezeled majd a kéréseiket. Ezek a kérések jellemzően a termékekkel kapcsolatos kérdések, szállítási és reklamációs kérdések, valamint az értékesítési szolgáltatás nyújtása lesz.
Ebben a szerepkörben szolgáltatásokat állítasz be, visszajelzéseket gyűjtesz, több rendszert kezelsz és értékes kapcsolatokat építesz - mindezt a legjobb ügyfélszolgálat biztosítása mellett.
Vevőszolgálati területi felelősként az operatív csapat tagja leszel, és ügyfeleink igényeiről gondoskodsz. Ugyanakkor lehetőséget kapsz arra, hogy a saját felelősségi területeden belül elérd a kitűzött célokat, ami bizonyítja, hogy képes vagy továbblépni a vevőszolgálati karrieredben.
Területi felelősként lehetőséged lesz arra, hogy szakértővé válj egy vagy több ügyfélszolgálati területen, és a legjobb gyakorlatok megosztásával képezhesd csapattársaidat.
Vevőszolgálati csoportvezetőként az lesz a feladatod, hogy a csapatodat a Vevőszolgálati vezetővel közösen kitűzött célok felé vezesd. Velük együtt tervezed és irányítod a csapat napi feladatait is.
Ebben a munkakörben dolgozva értékes szerepet játszol csapatod fejlesztésében, miközben mindenki számára jó és motiváló légkört teremtesz.
Vevőszolgálati vezetőként a te feladatod lesz a Vevőszolgálat működésének általános felelőssége és a vonatkozó kulcsszámok nyomon követése. Emellett biztosítod csapatod képzését, fejlesztését és motiválását.
Összességében a legfontosabb feladatod az lesz, hogy csapatod minden egyes nap kiváló ügyfélszolgálatot nyújtson a vásárlóinknak.