2018 májusában Zoran átkerült a Helpdesk csapatába, ahol Horvátországot, Szlovéniát, Bosznia-Hercegovinát és Szerbiát támogatta, majd később, 2018 májusától 2020 novemberéig Horvátország ügyfélszolgálati támogatójaként dolgozott. Ez az időszak a JYSK ügyfélszolgálati osztályán hihetetlenül dinamikus és értékes tapasztalatnak bizonyult, amely jelentősen finomította és élesítette szakmai készségeit. Több mint két és fél év alatt széleskörű kompetenciákat fejlesztett ki, beleértve a multitaskingot és az ügyfélkapcsolat-kezelést (CRM), miközben bővítette Salesforce, SAP és Puzzel ismereteit is.
Zoran különösen emlékszik a kihívásokkal teli kijárási korlátozásokra, amikor minden üzlet zárva volt, és az ügyfelekkel folytatott összes kommunikáció az ügyfélszolgálaton keresztül zajlott. A hívások és e-mailek számának jelentős növekedése ellenére a csapat világos stratégiái és az erős együttműködő szellem lehetővé tette számukra a magas szintű szolgáltatás fenntartását. Ez a tapasztalat kiemelte az alkalmazkodóképesség és a csapatmunka fontosságát, amelyek továbbra is hasznosak számára jelenlegi szerepkörében. A CSC csapatát fantasztikusnak találta, amelyet következetesen pozitív és motiváló légkör jellemzett, amely minden munkanapot lebilincselővé és inspirálóvá tett.
Zoran CSC-ben megszerzett tudása és készségei felbecsülhetetlen értékűnek bizonyultak jelenlegi pozíciójában, mint a JYSK Croatia B2B értékesítési tanácsadója. Abban a kiváltságban volt része, hogy támogathatta a B2B részleg elindítását Horvátországban, majd később Bosznia-Hercegovinában. Salesforce Administratorként és Puzzel Superuserként most is nyújt technikai támogatást a B2B csapatoknak a teljes JYSK szervezetben, különösen a korai fejlesztési szakaszukban. Ez jól mutatja, hogy a CSC-ben szerzett tapasztalatok hogyan vértezték fel őt azokkal a technikai és ügyfélközpontú készségekkel, amelyek szükségesek ahhoz, hogy kimagasló teljesítményt nyújtson a B2B értékesítési környezetben, és hozzájáruljon a tágabb szervezeti sikerhez.
A jövőre nézve Zoran úgy véli, hogy a JYSK-ben rejlő lehetőségek korlátlanok, amire az elmúlt 12 évben szerzett sokszínű tapasztalatai és folyamatos fejlődése során támaszkodik. Az értékesítési asszisztenstől a B2B értékesítési tanácsadóig tartó fejlődése, amelyhez a CSC-n belüli kulcsfontosságú készségek fejlesztésére fordított kulcsfontosságú időszak is hozzájárul, rávilágít a JYSK-n belüli belső karrierfejlesztési lehetőségekre.