Az Ügyfélszolgálati Központ széleskörű ismereteket nyújtott Johannának a JYSK működéséről, az ügyfélkapcsolatok kiterjedtek az üzletekre, a logisztikára, a B2B értékesítésre és a fogyasztóvédelmi hatóságokra.
- "Megtanultam több rendszert kezelni, és rájöttem, milyen gyorsan tudok alkalmazkodni az új dolgokhoz. A munka felkészített a jövőbeli szerepkörökre, és magabiztosságot adott ahhoz, hogy nagyobb felelősséget vállaljak. Bátrabb lettem, és megértettem, hogy sok új kihívással tudok megbirkózni, és sikeres vagyok bennük. Amit szeretek a JYSK-ben, az a szerepkörök váltásának rugalmassága, a tanulás erős támogatása és a kollégák segítőkészsége. Az ügyfélszolgálati munka olyan új erősségeket tárt fel bennem, amelyeket korábban nem láttam.”
Az ügyfélszolgálati munka megerősítette Johanna önbizalmát, nyomás alatti ellenálló képességét és kezdeményezőkészségét. Szerepköre révén mélyreható ismereteket szerzett a JYSK üzleti tevékenységéről, valamint a különböző részlegek és érdekelt felek szerepéről.
- Számomra az ügyfélszolgálat egyfajta kapu volt az adminisztratív szerepkörökhöz. Miután testközelből láthattam, milyen az adminisztratív és marketinges munka a központi irodában – és egyúttal megismerhettem magam mások előtt is –, sokkal könnyebb volt új pozíciókra jelentkezni. Már a csapat tagja voltam.
Johanna médiát tanult, és mindig is a marketinges karrierről álmodott. 2018-ban jelentkezett és elnyert egy új pozíciót, mint értékesítési és marketing asszisztens az Értékesítési és Bővítési osztályon. Ebben az új pozícióban az angol lett a munkanyelve, és megerősödtek a kapcsolatai a nemzetközi kollégákkal.
- Végre megvalósíthattam az álmomat, és egy olyan területen dolgozhattam, ami iránt szenvedélyt érzek. Kampánybrosúrák, hirdetések, vizuális tartalmak – mind lenyűgöztek. Rájöttem, hogy ebbe az irányba szeretnék haladni és továbbfejlődni.
2020-ban újabb karrierugrást tett, amikor közösségi média és digitális koordinátorként dolgozott, ahol a digitális marketingre és a közösségi médiára összpontosított.
A JYSK vállalati kultúrája mély benyomást tett Johannára, és egy eredetileg rövid távú munkának szánt feladatot karrierúttá változtatott. Ukrajnai és svéd kollégák mentorálása új perspektívát adott szakértelmének.
- Hihetetlenül kifizetődő volt megosztani a tudásomat és másokat támogatni. A mentorálás új nézőpontokat nyitott meg előttem, és növelte a saját szakmai önbizalmamat.
- Soha nem gondoltam volna, hogy ilyen sokáig itt maradok. Fogalmam sem volt, mennyi különböző lehetőséget kínál a JYSK. Az elmúlt évben a szerepem jelentősen megváltozott a digitalizáció gyors fejlődésének köszönhetően. Minden nap kihívások elé állíthatom magam. Az álmom az, hogy még nemzetközibb szerepet vállaljak, esetleg vezetőként vagy csapatvezetőként. Nagyon érdekel mások képzése is.